Happy new year!

31 december 2016 - Katoomba, Australië

De laatste week heb ik een vakantie van mijn vakantie. Heb helemaal niks gedaan dan alleen maar rondgehangen. Als je alsmaar rondreisd en veel dingen doet en veel mensen ontmoet is het best vermoeiend. Heb ook niet zoveel zin meer om nog te reizen, omdat mijn geld bijna op is en niks meer kan doen hier. Wil ook graag terug naar nederland, een baan zoeken en in een huis wonen. Mischien probeer ik wel mijn ticket te wijzingen. Ik ga eerst volgende weer nog camperen, misschien veranderd mijn gevoel wel en camperen kost niet zoveel. Het voelt hier totaal niet als oud en nieuw. Ze hebben hier geen vuurwerk voor particulieren. Wel fijn om geen angst te hebben om naar buiten te gaan. En niet het idee dat het een oorlogsgebied is :) Het is te warm om ook al maar iets te doen.

Heb veel geleerd dit jaar. Heb veel te danken aan het reizen dit jaar, mijn reis hier naar australie, mijn ayahuasca ervaring en ook mijn woonsituatie. Ik denk dat ik nu beter keuzes kan maken die bij mij passen. Het stemmetje in mijn hoofd die mij verteld wat ik MOET doen of niet goed doe is wat minder luid geworden... heb meer gevoel voor wat goed is voor mij ipv aan andermans verwachtingen proberen te voldoen of verwacht dat ik veroordeeld wordt voor de keuzes die ik maak. Angsten overwinnen is goed, maar het is soms ook goed om juist in je comfortzone te blijven. Heb meer vrede met mezelf nu...