Brisbane

27 november 2016 - Brisbane, Australië

Vrijdag aangekomen in Brisbane om hier een weekendje te verblijven. Het is niet altijd leuk om alleen rond te reizen. Verzinnen en regelen waar je nu weer naar toe moet brengt ook stress met zich mee. Ben ook even emotioneel van slag geweest, omdat ik toch verkeerde mannen ontmoet heb. Niks ernstigs gebeurd, maar betrap mezelf erop dat ik nog steeds niet voor mezelf op kan komen. En als ik emotioneel ben uit zich dat in migraine. Zaterdag heb ik de hele middag op bed gelegen. heb nog wel een poging gedaan om de art gallery te bezoeken, maar kwam niet verder dan het toilet. Vadaag ging het weer goed. Heb vandaag de art gallery bezocht en in de botantic garden gezeten. Ik heb vandaag mijn camera in mijn hostel gelaten, heb er niet zo'n behoefte aan de laatste tijd. In plaats daarvan heb ik een schetsboek en wat potloden in mijn tas zitten. Trouwens... ik slaap hier wel in een heel vaag hostel, ik heb nog niemand gezien, wel mensen die hier verblijven, maar geen eigenaar of medewerker. (ja schoonmaakster maar die weet ook niks) alle info moet je aflezen van groot computerscherm die in de hal staat. En de mensen die hier verblijven zeggen ook niet veel tegen elkaar... heel vaag. Hangt een rare sfeer hier naja... maakt niet uit... ik vertrek morgen toch weer... moet vroeg op, want ik heb een andere autoradio gekocht op gumtree. die van mij is kapot. Moet er om 8 uur zijn morgenochtend :S

1. Frans:
    29 november 2016
    luuk om weer wat van je te vernemen Charlotte.ik vind het heel spanend allemaal.
    allen in een vreemd land is all stres en dan nog verkeerde mensen tegen komen is niet leuk.
    maar houd de moet er in er zijn ook nog genoeg leuke mensen op de wereld.
    ik heb alle vertrouwen in je, ik weet zeker dat je er een vantastise tijt van zult maken.
    gr.pa